Hledáme spolehlivou a samostatnou asistentku, která zvládne nejen administrativu, ale stane se pravou rukou a oporou celého týmu.
Jsme moderní pojišťovací společnost, která pomáhá firmám ale i lidem vybrat to nejlepší pojištění.
Pracovní náplň
- administrativní činnost spojená se zpracováním obchodních úkolů
- zajištění chodu kanceláře
- zajištění servisu klientům, kteří navštíví pobočku
- administrativní podpora obchodníků – příprava dokumentů, nabídek, smluv, apod.
- zpracování podkladů pro obchodní jednání
- jednání s klienty, obchodními partnery, upomínání klientů
Nabízíme
- práci na hlavní pracovní poměr
- perspektivní práci s prostorem pro seberealizaci
- různorodou, kreativní a odpovědnou práci
- dobré platové ohodnocení
- příležitostný home office
- zvýhodněné pojištění
- možnost příspěvků na stravování a dalších benefitů
- kancelář v centru Litomyšle
Požadujeme
- výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- aktivní a pozitivní přístup k práci
- ochotu dále se vzdělávat
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou / VŠ vzdělání
- čistý trestní rejstřík
- znalost práce na PC
- předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou, nikoliv podmínkou
- vhodné i pro absolventy
Jak se přihlásit
Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis na email info@fajnpojisteni.cz
Martin Vomáčka, Smetanovo náměstí 106, 570 01 Litomyšl, tel: 777 698 352